19.3.05

Internet i humanistika

Moj je fakultetski kolega književni povjesničar; u travnju će mu biti uručena Herderova nagrada. Evala mu. Tim povodom ima intervju u današnjoj Slobodnoj Dalmaciji (nažalost, u dijelu izvan elektronskog izdanja). Kolega je profesor novije hrvatske književnosti na Odsjeku za kroatistiku.

Rekao je, među ostalim:

"Što se studenata tiče, u svakoj generaciji ima ih nekoliko iznimnih, no nekako mi se čini da među tim mladim ljudima vlada apatija, strah od budućnosti, što je posljedica i velike krize koja vlada u humanističkim znanostima. Također, gimnazije su nam dosta lošije nego prije, studenti dolaze s lošijim znanjem, bez obzira na Internet, koji je više vezan uz neke druge stvari nego uz humanistiku i književnost."

Projekt Gutenberg

Fragments of the Passagenwerk --- A meander through the Arcades project of Walter Benjamin

Anine piskarije (vidi linkove!)

Elektronska naklada Bulaja

Voice of the Shuttle humanistički portal

Odsjek za komparativnu književnost Filozofskog fakulteta u Zagrebu

etc
etc
etc

Kad bolje razmislim, ovaj je intervju posve opravdano izostavljen iz elektronskog izdanja.

2 komentara:

Anonimno kaže...

Ah ta kroatistika.... Znali su oni i gore stvari bubnit! A kolega ti je dobar predavač. U drugo se ne petljam. P.S. Nešto me puno reklamiraš u zadnje vrime. Još ću i nos dognit, hehe. Btw. neki dan san pokušala ostavit komentare na njekoliko tektova ma mi nije dalo. Bu šmrc! :( ANE

Unknown kaže...

Ane: e ne mere kad ti oćeš nego kad se bloggeru da. Ako neide drugovačije, a ti ubuduće pošlji lipo telepacki. A glede mede, tj. kolege, drago mi je da dobro predaje. A kolko mu studenti daju uvida u ono što ih zbilja zanima, otprilike vidiš. (Mi predavači nekad se osjećamo jako izolirano s te druge strane barikade, kad gospodičići i gospođice --- ni mukajet. Toliko izolirano da zaboravimo da ljudi znaju više nego što oće reć.)