4.9.11

Errata

Na stranicama Hrvatske biskupske konferencije postoji elektronsko izdanje Biblije. Po svemu sudeći (impresum nisam uspio naći) radi se o verziji Jeruzalemske Biblije Kršćanske stvarnosti.

U izdanju na stranicama HBK nedostaje jedan redak u Matejevu evanđelju: Mt 28,13 (uvjerite se sami; ja sam provjerio u tiskanom izdanju).

Pokušao sam to javiti uredništvu stranica HBK. E-mail adrese za kontakt, nažalost, nema (teško je i ustanoviti čiju bi adresu trebalo tražiti). Pokušao sam im javiti preko uredništva portala Glasa koncila, ali tamo se server srušio dok sam slao poruku webmasteru preko mrežnog obrasca. Ne znam je li poruka poslana.

Zločest bi komentar bio: kao da je manjak retka u Bibliji (ili, općenito, bilo kakva greška koju primijeti netko sa strane) za HBK stvar od sekundarne važnosti.

Nema komentara: