18.3.06

Monahov blog

Napisao sam (Ive Mihovilović rekao bi "izradio") za sljedeći Zarez tekst o znanstvenim blogovima. Da, imaju temat o blogu. Kao dodatak ide izbor znanstvenih blogova koji mene zanimaju (može se, jasno, naći i među zlatnim delišesima.



if:book. A Project of the Institute for the Future of the Book (engleski).

Infocult: Information, Culture, Policy, Education. Information: its culture, history, and role in teaching and learning. (engleski)

Text Analysis Developers Alliance: blog s konferencije 2005 (engleski)

Stéfan Sinclair Online, digitalna humanistika (engleski).

Archivalia: kako ime kaže (njemački).

Victor Davis Hanson's Private Papers: blog povjesničara i desničara. Čovjek-korporacija. Ali ne zove se "blog", jer je to neozbiljno (engleski).

Tradición Clásica: utjecaji antičke kulture na moderni Zapad --- bilješke, primjeri, komentari, rasprave (španjolski i engleski).

The Stoa Consortium. Serving news, projects, and links for digital classicists everywhere. (engleski)

pompilo: Diario esporádico de un profesor de griego (španjolski).

Notes from the Walter J. Ong Archive: A commonplace book for my work on the Walter J. Ong Collection, held by the Pius XII Memorial Library, Saint Louis University. (engleski)

Classico e Moderno. L'antichita greca e latina in rapporto alla quotidianita (talijanski)

Fuzzy (HULK blog), informatički i inženjerski (hrvatski)

Mračni blog (povremeno znanstveni, ali hrvatski)

Markice: , , ,

1 komentar:

Anonimno kaže...

neobično me veseli i čini mi čast da sam uključen na popis znanstvenih blogova iako se ne smatram znanstvenikom, dapače i ne vidim da su moji tekstovi znanstvenog karaktera