23.1.07

Čudo je izašlo!

Ažurirano: zasad se, čini se, oknjižena Noga filologa najjeftinije može nabaviti u mrežnoj knjižari Modernih vremena (99,60 KN / 13,64 EUR / 17,79 USD).

"Dođi da vidiš to čudo", napisali su mi izdavači jučer. Otišao sam. I zbilja. Od danas (utorak, 23. siječnja) u opticaju je knjiga Noga filologa, Zagreb: Naklada Pelago, 2006: 230 stranica koještarija (41 kolumna iz Zareza 2002–2005 plus ilustracije plus paratekstovi) i besramno dobar pohvalan tekst na koricama --- moje su urednice, očito, mogle napraviti karijeru u reklamnim agencijama, barem kao Viktor Pelevin. Iskazali su se i dizajneri, utjelovivši tekstove na vrlo zavodljiv način: dok držim u rukama ovaj artefakt, podsjećam se (ja, stari HAL 9000, khm khm zzz ?=/"$#--) zašto je tako fino imati tijelo.



(Jedna od maketa naslovnice, dizajn Mileusnić+Serdarević.)

4 komentara:

Anonimno kaže...

vele da je ovo vrijeme silikonskih čuba, ali ja više vjerujem da je vrijeme čuda :))

Anonimno kaže...

Čestitam, ovo je jedina knjiga kolumni koja ima smisla!

Anonimno kaže...

super. veselimo se!
(anette.blog.hr)

Anonimno kaže...

Mili bože čuda neviđena... i ja bi tako!