3.8.07

Mala smrt

Dogodila se danas jedna glupost. Izbrisao sam čitav hard disk. Nekih tri-četiri godine podataka nestalo je u minuti (naravno da nisam imao backup u pravom smislu riječi). No to nije važno. Važno je kako sam se osjećao. Na trenutak — na časak — kao da sam umro. Postao sam bezvrijedan. Što sam onda ja, bez toga što sam radio ove četiri godine? Vrlo malo. Velikim dijelom stoga što je ono što sam radio većinom svojevrsna tajna — većinom su to poslovi i projekti koje tek priređujem, ne oni koje sam dovršio. U tijeku. I onda tijek bude naglo prekinut. Otud smrt.

Nakon smrti, stigla je lakoća (još vode na mlin analogije): nisam čupao kosu, nisam se valjao po podu u očaju. Nego sam na hard disk koji se tako ispraznio instalirao Ubuntu linux. Igranje umjesto posla. Posljedice kasnije.

1 komentar:

Anonimno kaže...

Glupo je umrijeti od straha od smrti... (L.A.Seneka, Epistolae morales).
Ako žalite umrle, zašto onda ne žalite i nerođene? (L.A.Seneka, pisma Luciliju, VI).
Ništa što je zlo ne može biti slavno. No, postoje slučajevi slavnih smrti. Dakle, smrt nije zlo. (Zenon,grčki stoički filozof).