Amerikanci otkrili kafiće
Amerikanci — čija je kava kronično prepečena ili prerijetka — otkrili su, rekli bismo, kafiće (kod njih su, naravno, oni povezani u mega-lance: Starbucks ima 14,000 lokala širom svijeta, otvara 7 novih lokala na dan, a tjedno kroz sve to prođe 50 milijuna mušterija.). O tome Lorcan Dempsey priča ovdje: [X].
Seneku bi očarala IT-kapitalistička kategorizacija vremena/prostora iz zapisa na blogu. Starbucks zapravo prodaje prostor, "on-demand place", za sljedeća vremena:
- downtime: prostor za vrijeme opuštanja;
- connect-time: prostor za spajanje na Mrežu;
- rendezvous time: prostor za provođenje vremena s drugima
- work-time: prostor za provođenje radnog vremena (ali da zbilja radite, a ne po naški)
Kafić industrija.

(Kafanu Šaran snimio tamburix. Industrijsku kafanu snimio Man in a bowler hat (Epzibah).)
Nema komentara:
Objavi komentar