26.3.05

Whoa! Novine!

Čovječe, koje je ovo potencijalno uzbudljivo vrijeme za raditi novine... Ne mislim na sadržaj; mislim na medij. Čitajući Tom Waitsovu listu 20+ najdražih ploča (hvala tofuhut, even though you're Faist-obsessed) naišao sam na Observer Blog --- koliko mogu shvatiti, jedan od blogova/rubrika uz britanski Guardian (Waits, kojega su očito piknuli u žicu, naravno ima preko 20 ploča, i priču nastavlja na blogu). Prčkajući po flickru, gdje su slike u središtu pažnje, shvatio sam koliko su zapostavljene u onome što danas prolazi kao "mrežno izdanje" novina (ne pitajte me za "24 sata", jer me to ne privlači čak ni u svrhe znanstvenog istraživanja. Sorry). Novine koje počnu učiti od blogova, novine koje daju slikama dolično mjesto u svojim mrežnim izdanjima --- to će bit face. Dolje thumbnails!
Jasno, vi ćete reć: kako to prodat? Ali što prodaje novine? Čitanost i popularnost i imago? Ili kiosk i pretplata? Ili knjige po 29kn i DVD filmovi?

4 komentara:

zdenka pregelj kaže...

U pravu si. Guardian je snagu bloga shvatio među prvim - barem koliko ja to pratim!

Anonimno kaže...

tko je taj tofuhut? u haag s njim? bacit cu mu bombu na blog :).. a gdje je sad Evropa a? Lopovi! :)

Anonimno kaže...

"Za raditi novine?" "Tom Watsovu listu?" Mislio sam da barem ovo jedna pismena stranica u internetskom oceanu pogrešnosti.

Unknown kaže...

Dragi Anonimni, puno hvala na pomnom čitanju. "Za raditi novine" je, dakako, kolokvijalizam. "Tom Waitsovoj listi" (Waits ima i koji mu treba, koliko vidim), po meni, ništa ne fali -- meni lista, tebi popis. Osobno, nipošto ne želim biti Autoritet niti papa, tu ulogu ti rado prepuštam. A i ne mislim da je pogrešno suprotno od pismeno.